DPF szűrő tisztítás

DPF SZŰRŐ TISZTÍTÁS SZAKEMBEREKTŐL, LEGJOBB ÁRON, GARANCIÁVAL! 

MIKOR VAN SZÜKSÉG DPF SZŰRŐ TISZTÍTÁSRA?

Az Euro 5-ös szabvány kötelezően előírja, hogy 100.000 kilométerenként, ill. 5 évente ellenőriztetni kell a szűrőt egy szakemberrel. Korábban csak akkor kell elgurulnunk a szervizbe, ha problémák jelentkeznek, és eldugul a DPF szűrő. Onnan tudjuk, hogy probléma van, hogy a hagyományos regenerálás sűrűbbé válik, indokolatlanul többet fogyaszt a gépjármű és esetleg már elszíneződik mögöttünk (fekete, szürke füstöt húzva) az út. Ha a teljesítmény jelentősen visszaesik, akkor nem lehet tovább húzni a szervizlátogatást. Végső esetben már a check lámpa is jelez.

PROFESSZIONÁLIS DPF SZŰRŐ TISZTÍTÁS!

Nálunk adott a sok éves tapasztalat, hozzáértés, megfelelő körültekintés és gyors munkavégzés.

Autószervizünk a DPF szűrőkre és a kipufogórendszerre specializálódott, de értünk az autójavítás minden részéhez.  Nincs olyan autótípus, amellyel kapcsolatban ne rendelkeznénk nagy  tapasztalattal.

Munkánkat nagy precizitással végezzük, minden autót úgy javítunk, mint ha a saját autónk hibásodott volna meg. Tudjuk, hogy az autó nélkülözhetetlen a mindennapokban, ezért munkánkat úgy végezzük, hogy ne kelljen sokáig nélkülöznie az autóját. A DPF szűrő tisztítás le-és felszereléssel együtt kb. 4-6 órát vesz igénybe.

MINDEN ESETBEN SEGÍT A TISZTÍTÁS?

Az esetek 98%-ban igen. Azonban vannak olyan autó tulajdonosok, akik már akkor kérnek segítséget, amikor az autó teljesen használhatatlanná válik, a DPF szűrő pedig olyan szinten van eldugulva, hogy a tisztítás csak egy esély a megmentésére. Ha új DPF szűrőt kell vásárolni, akkor eléggé ki kell nyitni a pénztárcát, tehát a tisztítás mindenképpen megér egy esélyt. Hangsúlyozzuk, hogy az esetek 98%-ban megoldja a problémát és nincs szükség az igen drága (több százezer forintos) cserére.

MENNYIBE KERÜL A DPF SZŰRŐ TISZTÍTÁS?

A DPF szűrő tisztítás egységesen minden szűrőre 19.500 Ft, azonban a le-és felszerelés ára autó típusonként változik.

Amennyiben tudni szeretné, hogy az Ön autójának DPF szűrő tisztítása le-és felszereléssel együtt mennyibe kerül, látogasson el a www.reszecske-szuro.hu oldalunkra, ahol autó típusokra lebontva nézheti meg árlistánkat.

DPF szűrő tisztítás árlista

MILYEN ELJÁRÁSSAL DOLGOZUNK?

A DPF szűrő tisztítással foglalkozó cégek 7 pecsétes titokként kezelik ezt az információt, hiszen nincs rá “recept”. Az autógyártó cégeknek nem érdeke, hogy a DPF szűrő tisztítva legyen, sokkal inkább az, hogy több százezer forintos áron (egyes típusoknál millió feletti áron) újat vásároljanak az autótulajdonosok.

Annyit viszont elárulhatunk, hogy míg régebben a kiégetés volt a módszerünk, ma már az általunk használt eljárást felkérésünkre egy szlovákiai cég járműmérnökei és vegyészmérnökei dolgozták ki. Az eljárás kidolgozásának fő  szempontjai a hatékonyság és a környezetbarát eljárás volt. Mindkettőt 100%-osan teljesítettük, és az eljárást levédettük.

DPF SZŰRŐ MŰKÖDÉSE

DPF szűrő működése egyszerű. Röviden és tömören megfogalmazva, kiszűri a benzin égéséből visszamaradt kormot. Ennek köszönhetően vezetés közben nem húz az autó fekete csíkot maga mögött.

A DPF szűrő, más néven koromcsapda ötlete onnan ered, hogy ha már mindenképp keletkezik korom a kocsi használata során, akkor alkalmazzunk egy szűrőt, ami „megfogja” a káros anyagokat. Ezzel csökken a légszennyezés, a kiszűrt egészségromboló részecskék nem kerülnek be a tüdőbe, és a vérbe, így csökkentve a rákos megbetegedés kockázatát. A cél tehát szent, az eszköz pedig maga a DPF (Diesel Partikulate Filter).

DPF SZŰRŐ TISZTÍTÁS

DPF, AVAGY EGY „ÉLŐ” LABIRINTUS

Ha kezünkbe kerül egy koromcsapda, láthatjuk, hogy nem annyira pofon egyszerű a történet. A szűrő sakktáblaszerű megjelenése kerül ilyenkor a szemünk elé, egy fekete-fehér rácsos háló, ami a ki-behaladás irányát szabályozza. Ha még mélyebbre ásunk, kiderül, hogy a sakktábla valójában egy labirintust rejt magában, ami a levegő áramlásának irányításáért felelős. A részecskeszűrő működése tehát egy jól megtervezett áramoltatási és szűrési folyamattal egyenlő.

MEGTELT!

Logikus, hogy minden, amibe „pakolni” lehet, megtelik egyszer. Amikor a koromcsapda telítődik, valahogy el kell érni, hogy kiürüljön. Ekkor történik a kiégetés. A korom szó szerint elég (a szűrő regenerál), így újra hatékonyan hatékonnyá válik a részecskeszűrő működése. A szűrés ismét teljes gőzzel történik, majd aztán kiég a szemét, ismét szűr, újra kiégetés, és ez ismétlődik folyamatosan. Persze nem napi rendszerességgel regenerál az autó. Átlagosan 600-700 kilométerenként (extrém esetben 200 kilométerenként) telik meg annyira a szűrő, hogy a folyamat beinduljon.

Keressen minket bizalommal a 0630/1692989-es telefonszámon, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben: KAPCSOLAT